Wednesday, October 07, 2015

citer sedih sokmo..

Assalamualaikum warohmatullahiwabarakatuh.. pekabar  uols?  Selamat pagi juga adanyer.  I dlm tren ni nak pi keje.  Nak chat.. takdak gang, so meh la i tulis sikit.  I pun rindu bidang penulisan yg i ceburi secara suka2 nih.. yea la.  Lama x menceceh kan?

Smlm ada borak maya dgn sheila tokey kek yg comey tu.  Dia pun tanya.. "kak ko bizi sgt ke sampai tak hapdet blog?".. apa aku jawab yek?  Ye la kot.  Aku kata ehh.. kemarin bukan dah buat entry ke?  Manader.. kata sheila.  Lama dah.. eheheh.  Aku ingat ada bukak blog aku malam kemarin tu.. nak buat entry la konon.. tapi macam nak baca balik yg aku tulih2 lama.  Aku bitau sheila aku lama x tulis sbb takde yg sonok pun berlaku.  Semua sedih2 aka pathetic things happened.  Kalu tulis jugak.. tentu sama kisahnya.. shedeyyy.. so baik takyah tulis.. ekekke.  Nah.. sekarang aku menulis lagi.. ngek kan?  We make things as we want it, but then.. if sedih tu dtg dr hati, it will show.. nangish la hati.. sapa nak tau.  Blog je lah yg bashah.. hik.

Apa nak story ntah.  Ohh.. pasal sheila lah.  Dia buat kek mmg superb.  And kemarin aku suka ngat sbb dia bagi aku aising kek dia yg sgt sedap.  Mula2 dapat dlm tupperware tu hati dah berbunga2 kau.. syiok sbb mikirkan nak makan dgn roti ke apa ke.. makan gitu je pun buleh.  Dan2 i lapau youuu.. terus dok mikir nak makan cemana nih.  Sekali nmpak biskut kering dalam tin atas meja Posh.. so, pelagi.. tebaikan muka mintak sikit semekut dia.  Posh mmg la baik ati punya kawan.. tentu di baginya lah.  Dia pun x makan dah semekut tu sbb healthy sgt.. ekekekk.. wholemeal la katakan.  So dapat la 7, 8 kepin.. makan la teman dengan menyapukan krim aising tu.  Oh lazatnya.. masya Allahh.. subhanallah .. alhamdulillahh.  Sapa kenai aku tentu tau how i love cake or yg berkaitan dgnnya.  But sheila's icing is sooooooo tempting ngko.. aku ajak Zainun and oso Malathi joined aku.  Aku kata.. nak gemuk meh la ramai2.. takmo aku sensorang der.. ekekekk.. dorang ikut lak tuu.. eheeee.. best kan?

Tu je kot dulu.  Nak pi bfast nanti bila smpai kl sentral.  Nak pi swiss oven.  Kopi sedapp.. ok yer.. u guys jaga diri bebaik.  I love my fans.. cewahhhh.. ado ko? 


No comments:

Post a Comment

Trip ke Lostworld of Tambun & Cameron Highlands - Jan 2023

Apekemendenya ntah yg I nak tulis nih.  Nak update pasal cuti2 mmg yeslah.. tapi terlalu byk yg dah tertingga l weh.. ntah mana satu ke yg p...