Tuesday, January 26, 2016

hai..

dah hari selasa
hari utk menulis semula
tapi nak tulis pasal apa ye?
semalam cuti, kemarin pun cuti, tapi aku buat apa?
mengemas rumah?  tak..
menonton wayang?  tak jugak..
abis ko buat apa su?
maybe aku layan diri je kot... bangun lewat2, gi pasar, masak, makan dan lepak2.
tengok tv, tengok rancangan masak2 and then meleleh teringin nak makan.. ekekekek..
apa la kan?
aku  kalu layan foodchannel, seharian pun takpe.  peh tu aku berangan la nak masak cam tu cam ni.. tapi then aku realise, aku takde oven, aku takde kemudahan nak masak semua2 tu.  ada cuma kuali and peti ais.. ekeekeke.. so, buat lah apa yg aku selalu buat.  masaklah yg mudah2 tapi yg selalu menjadi feveret pada laki and anak2, eh, anak jer. since ameer je yg ada kat umah skrg. heheee.




aku sendiri, suka makan daging, suka makan paru.
aku suka makan bubur nasik
aku suka makan burger, tapi tulah.. i wish i can make my own burger.. big ones and very satisfactorily to myself.  pehtu buat meatballs. dengan mushroom soup and blackpepper sauce..; ehehheee.. tak reti aku der.. aku reti makan jerrr

kalau lah ada yg rajin tolong buatkan.. aku akan sayang dia seumur hidup aku.. hehe

semalam aku malas masak
dari tengahari kanda balik dari pasar tu aku dah bitau aku malas masak harini
aku belikan kuih2 utk dia, aku belikan kuih2 jugak utk azmeer makan in case dia balik nanti
aku rasa letih semacam, mood pun ilang ntah kemana, nak tido jer..
fb pun macam hampeh jer.. ntah kenapa ilang mood plak haa


No comments:

Post a Comment

Trip ke Lostworld of Tambun & Cameron Highlands - Jan 2023

Apekemendenya ntah yg I nak tulis nih.  Nak update pasal cuti2 mmg yeslah.. tapi terlalu byk yg dah tertingga l weh.. ntah mana satu ke yg p...