Friday, January 29, 2016

kini aku tinggal sendiri...

kanda nak gi mancing dgn kawan2 dia.  malam ni dia gerak la tu.  ameer plak gi aktiviti bercamping yg skolah dia buat.  aku buat apa?  aku tanya kanda apa aku nak buat.  dia diam jer.. takde menyahut.  dah takdir aku kot bila tua2 ni sunyi jer.  selalunya tinggal dgn ameer, tapi kalini tinggai sorang2 lak.  sedih ke?  ntah, lebih kepada tatau apa nak buat.  boshannnnn.. tahap gapan nih.. pobebli aku tido sampai lewat jer.. or maybe takyah susah2 masak.  or just takyah mandi pun.  lepak je kat umah takyah pikir apa2.. hehhe.. rehat la senang cakap.  nak jalan2 ke mana pun.  ni tengah jimat2 duit nak pi makan stroberi nanti kat cameron highlands lagi 2 minggu.  nak betui2 jimat weh.. hehehhe.. tapi esok lusa tulat, mmg aku akan keseorangan.  nak ikuttttttt..

sapa yg nak bawak aku jalan kalu aku tak sendiri pegi?

mula la nak nyanyi

angin bawalah aku pergi
pergi dari kesakitan ini
tak mampu ku menahan
peritnya perpisahan
tuhan hapuskan semua kenangan

sedaplak lagu tu.. asik2 tingat ayat2 lirik dia tu.  cam tu la aku.. asik melayan lagu2 jiwang





No comments:

Post a Comment