Monday, February 15, 2016

Apa dibikin tu?

Semalam buat apa?
Kemarin?
Laki takde.. hari sabtu da balik kg lagi.  Kerap la balik kg kan skrg.  Balik sorang ler sbb ada hai.. aku?  Tinggal lagi la cam biasa.

Tensen gak asik kena tinggal. Ntah2 org kg dia dah ingat dia single skrg sebab dah dekat 10 kali balik sorang.. hmmm.. sedeh ke su?  Ntah.. aku dah tak de rasa sedih sbb dah biasa sgt.. tp aku rasa cam x dipedulikkan.   Dia janji nak ubah diri jd kekasih aku tp skrg dia dah semakin sibuk.. mana la nak jadi kekasih beb?  Makin jauh.  I know kalu aku nak soh dia ingat janji dia satu ketika tupun dia dah lupa agaknya.  Sah dah lupa.

Jadi skrg aku buat2 tatau je la.  Cari kawan satu kepala.  Layan benda2 yg best.. gi mkn.. spa n lepak.

I m so sick of that same old love..
Oohhhhhh
That same old love
-selena gomez-




No comments:

Post a Comment