Tuesday, February 16, 2016

nak buat entry hari2

assalamualaikum wbt uols.. pekabau?
aku tak sihat.. emosi tak sihat, tapi fizikalpun tak berapa nak sihat sgt.. tumit sakit.. ekekek.. tu macam dah sebati lak.. kdg2 tak rasa.. kadang2 plak rasa sakittttt sangat.  redha la wahai hati.  umur dah sayup2 ni mmg aku diberi ujian sakit sebab aku gemuk.  yeah.. kadang2 malas nak mengadu sakit itu ini.. nanti org yg dimengadu tu kata.. sebab awak gemuk, badan and kaki tak dapat menampung kependudukan badan itu... ekekek..

semalam aku menangis sangat banyak.  sebab aku geram.. aku sedih, aku pilu.  rasa macam takguna jadi bini sebab macam takde fungsi selain jadi tukang masak utk makan fizikal and jadi bini bila ataih katil.. tu makanan batin lak.. ekekeke.. dahsyat lak mikir kan gitu.  tapi tulah.. mesra2 manja2 tu aku takde beb.. itu pun aku perlu.. tapi aku mmg takdapat.  dah berpuluh taun kawin so tak perlu?  nehhh.. tu bukan alasan.  ish, gitulah dia.  adakah kau berusaha memperbaikinya su?  ye, aku dah try.. tapi macam aku je try.. dia sokmo dgn hal bizi dia tak tentu hala.  makin tua makin sibuk.  aku jugak yg diabaikan.  betui2 rasa diabaikan bila dia lebih senang dengan persatuan dia, dengan kawan2 ride dia, kawan2 mancing dia.. dan kawan2 kampung dia.  lagilah aku ni bukan kawan dia, jadi apalah nak dikisahkan aku?

nangis puas2, sampai bengkak2 layan tido.. huhuu

apa lagi nak tulis.


No comments:

Post a Comment

Trip ke Lostworld of Tambun & Cameron Highlands - Jan 2023

Apekemendenya ntah yg I nak tulis nih.  Nak update pasal cuti2 mmg yeslah.. tapi terlalu byk yg dah tertingga l weh.. ntah mana satu ke yg p...