Wednesday, March 30, 2016

apa hobi kau su?

apa nak buat kalu org dah takde nak entertain kita?
apo la kau.. nak kena entertain pulakk..
hehehe.. patut ko yg entertain org.. barulah kau disayang..
porah chettt

aku nak cari hobi baru
ehhh.. hobi lama pun dah bagus apa...
hobi kau apa su?  uih macam2..
aku suka gym.. tapi gym dah tak pegi, dah resigned
aku suka movie.. ni masih lagi buat
aku suka nyanyi.. ni masih lagi buat
aku suka membaca.. ni pun masih lagi buat.
aku suka travel.. hmm.. mmg dok umah pun suka gak.. kalu kat umah mmg tak kuar2 la kalu best
ok la tu.. just buat je mende2 tu je ler.. buat dengan lebih bersemangat kekdahnya..

aku nak simpan duit sikit2, nak gi mekah ker.. ye jugak
aku nak simpan duit nak beli moto besau..
cewahh.. mano nak cekau duit downpayment yek.
kurang2 nak 10K gak tu.. yg kecik2 cc sudahlah.. weekend buleh pi ride.. abih2 pun layan kona2 kat ulu yam.  takdo gang pun takpo aih.. sensorang pun laju gak bila dah syok tu.. vrooooommm.. berangan wehh.. kot dah ado moto bosa sok, takdo la raso bosan ngat dok umah takdo gang.. anak den azmeer pun tau nyampah kot lamo2 nak berkepit dgn dio.. ayah dio lagi laa.. tak mau kot dah layan aku borak duduk2 samo.. baik ride sano sini.. bagus tak?

ni nak mikir.. tanah belah mana aku nak jual ni? ehehhehee..




No comments:

Post a Comment