Friday, May 20, 2016

aku

Meh layan lagu jamal pepetang syahdu ni haa..
mato, janganlah terleno..


aku
terluka sendiri
mengenang nasib
nasib ditimpa cinta....
engkau
tiada menduga
aku merana kerna menyintaimu
kau menyintainya
aku kecewa
dia yg kau puja
tentu bahagia
tapi aku
sendiri memendam rasa
apa yg kurang pada diriku
kehampaan ini
biar kutanggung sendiri
asal kau bahgia hidup dengannya.....
aku
engkau dan dirinya
telah terjerat
dalam gelombang cinta


pic 116 taun yg lalu.. naik feri pi langkawi.. tengok baju.. angin kemain kuat kauuu.. cam tu ko jalan pi pulau.. ekekekek

No comments:

Post a Comment

Trip ke Lostworld of Tambun & Cameron Highlands - Jan 2023

Apekemendenya ntah yg I nak tulis nih.  Nak update pasal cuti2 mmg yeslah.. tapi terlalu byk yg dah tertingga l weh.. ntah mana satu ke yg p...