Friday, May 20, 2016

rindu

Assalamualaikum peeps... pokoba korang
lama giler tak nulis.. dekat doploh hari rasanya.. ada ker? tak lah kan.. mmg lama nak tulis, tapi masa tak mengizinkan. ye, memang i bizi u.. i tak tipu.  inipun i masih bizi, tapi i luangkan jugak masa utk tulis sikit ha.  iyerlah.. mmg la bizi, tapi takde la sampai engko takbuleh langsung cek blog tanya kabau.. kalu kata bizi beno smpai tak terlayan, itu namanya engko menipu.  kalu benar kau amik berat, takkan ko biarkan dia bersawang di situ.  kannn?  takpelah.. kita tulislah sikit.  biar terubat rindu kita pada blog kita dan pada bidang penulisan caca marba kita ini.. cewahhh.. ayat muqadimah kau, tak buleh blah.

sejak dua menjak ni, aku dah tak rasa sakit dengan laki dah.  maybe sebab aku dah let go perasaan2 tak puas hati and rasa tak dihargai dan macam2 lagi.  mmg dah tak buleh buat apa pun.. berserah ajer lah pada Allah yg Maha Esa.  aku cuma buat part aku yg aku terdaya.  selebihnya berdoalah aku adanya.  jangan ko pandai2 kata aku tak berusaha memperbaiki hubungan ni. dan jangan ko kata aku ni golongan tak sabar dan memintak yg tak sepatutnya.  aku akan sepak mulut kau kalu ko ada depan aku ni.  aku tau apa yg aku dah lalui.  sekarang aku akan berusaha cara yg ini pulak.  Allah tu Maha Adil, aku percaya sangat2 itu.  ehhh.. terpanjang lak.. tu la dah kata.. nak tulis sikit je tadi.. tapi dapat dua penggan gak haa.. takyah bunga2 ayat berselirat konar2 pun aku buleh je tulis pepanjang.. in sya Allah maksudnya sampai kalu hati kau lurus.. ekekekkeekke..

Allah saja pelihara kita semua.



No comments:

Post a Comment

Trip ke Lostworld of Tambun & Cameron Highlands - Jan 2023

Apekemendenya ntah yg I nak tulis nih.  Nak update pasal cuti2 mmg yeslah.. tapi terlalu byk yg dah tertingga l weh.. ntah mana satu ke yg p...