Friday, July 15, 2016

terkenang abah

abah.. semoga abah dalam keadaan tenang menunggu masa nak ke syurga
abah, ha rindu abah
byk perkara nak discuss dengan abah
tapi abah dah takde
mak lain.. mak takkan sama cara dengan abah
mak tentu suruh aku buat macam dia.. sabar sabar, buat baik ikut resam selalu

abah, ha mmg sangat2 rindu abah
bercucuran air mata ngingatkan yg abah selalu ada utk aku satu waktu dulu
abah rajin pesan pada aku
abah rajin pesan pada laki aku
abah takde, sebab tu ke laki aku  tak pedulikan aku?
selalu buat aku macam tak penting?
kadang2 mintak nak mati je, biar abis rasa tak diperlukan itu
tak boleh kan bah, berdosa kita mintak mati cepat.. huhuhu




No comments:

Post a Comment