Monday, October 17, 2016

i will remove you from the group.. watch out!

korang ada banyak grup wassup tak?
nipu la kalu kata takde kan?
sah sah ada.. at least ada 1..
unless uols takde install wassap... hahaha..
org ada grup family tau, org ada buat grup kelas belajar, grup anak beranak sahaja, menantu not allowed, ada buat grup sekolah menengah, grup university, grup madu2 abang (awww), grup pembenci najib pun maybe ada.. ekekek.. aku agaklah kan..

so, korang seronok tak borak dalam grup wassup?
ada gang yg kamceng best laa.. aku mmg suka borak dlm grup, lagi2 grup sekolah
ada je yg kena bahan.  ada je yg boleh terima.  ada je yg membalas, ada je yg sentap, tapi tahan. . ada yg tak tahan, left the grup.. hahah.. ada yg mmg amik teguran as part of the game, ada pulak yg membalas dengan begitu nampak sekali. macam2 kerenah bila dah ramai kan.  tula org kata.. rambut sama itam (ubanpun dah sama putih), hati tetap lain2.  ada yg perangai cukup hebat, dialah segalanya tau.. sembang sampai pokok getah boleh goyang.  ada yg takde nak nyembang, tau2 letak picture2 dia gi ke sana sini dgn kawan satu grup (aku la tu.. ehehhe.. ), ada yg rajin share pic bfast dia.. lunch and dinner dia.  well.. masing2 lah kan.

korang penah jadi admin?
hati2 la bila berborak.  jgn buat admin bengang.  admin buleh remove korang dari grup tau.. ekekek.. besar gak kuasa admin ni yg korang jgn buat pasai tak tentu hala.  ehwahh.. sedap2 je ko kata macam2 kat admin, sedangkan admin tu pun manusia tau tak.  esok kau bangun pagi konon nak ucapkan selamat pagi kat kawan2 grup, tiba2 ko dah takde dalam grup.. haaa.. menyesal tak sudah.  nak masuk balik grup pun.. ko kena mintak tolong admin yg itu jugak.  lain2 admin nampaknya macam tak berfungsi dah.. tinggal tu seorang je la.  hahahah.. aku cuma terfikir hal ni malam tadi.  kemain kawan tu tegur aku kalu bab tasbih gentel takyah cerita kat grup wassup.  well.. pada aku drpd ko citer ko nak gentel bantal peluk yg ko dah tua kutuk berangan nak gentel bagai (patut takyah la citer bab konon2 nak bantal gentel),  aku ni plak jenis stret to the point.  kata apa la kan.. baik gentel tasbih.. takde la maksud aku nak kata akulah yg gentel tasbih bukan aku gentel bantal, udah la aku geram ngat dia kabo aku nak citer mende2 tu langsung ilang pahala.. elehhh.. inilah sifat manusia.  aku tau lah mmg aku geram bebeno time dia kabo gitu.  tapi sebenarnya org2 bagus cam ni, elok kita buat donno je.  abis cemana lah kalu nak ingat mengingatkan udah kena sound nak riak, nak menunjuk.. apa la kan.  sgt teruk perangai org yg rasa dia tau segala.  terukkkkk..

mmg aku terasa malam tadi aku nak guna je kuasa aku sebagai admin grup.  baru dia rasa hebat ke dak berdebat dgn aku.. ekekek.. tapi bodohlah sgt aku kalu aku terjebak dgn helah syaitonnirrojim itu yg suka sgt memecahbelahkan ukhwah.. ekekek.. so, aku biarkan ko lepas bebas lagiii.. buatlah perangai elok2.. sebab admin sedang memerhatikan kau!!


No comments:

Post a Comment

Trip ke Lostworld of Tambun & Cameron Highlands - Jan 2023

Apekemendenya ntah yg I nak tulis nih.  Nak update pasal cuti2 mmg yeslah.. tapi terlalu byk yg dah tertingga l weh.. ntah mana satu ke yg p...