Tuesday, October 18, 2016

andainya aku pergi dulu..

ku.. menantimu saban waktu
bangkit jiwaku
kau suluh hatiku dengan sinar kudus kasihmu
kuharapkan terus bersamamu selamanya

oh hiduppun sementara, jadi selamanya utk kita manusia ni sampai saat kita matilah gamaknya yer..
cemana la agaknya anak2 aku kalu aku mati dulu kan?
akmal selalu wassup umi, nanti umi takde, wassup lah ayah selalu ye?
azmeer pernah kata.. umi asik dengan abg je.. tak sayangkan dia, katanya.. tulah dia selalu dekat dengan ayah.  salah sgt.. umi mmg sayang anak umi dua2.. syg tak lebih tak kurang.. sama.. tetap umi akan doakan korang berjaya.. umi redha dah dgn anak2 umi berdua ni.  lepas umi dah takde, ameer kena teruskan melekat dekat ayah.  ayahpun mmg sayang anak2 dia sangat2.. rasanya mmg lebih sygkan korang dari umi.

ayah dia pulak, kalu dulu tanya.. if saya mati, dia cemana?  kawin lagi tak?
kalu ikut sejarahnya dulu, kabonya takmo kawen lagi.. hehhehe.. cinta setia la tu kot ye,.. tapi kan.. if dia nak kawen lagipun silakanlah.  saya dah takde lagi.  and abang masih berkehendakkan teman, silalah.  in fact, if dia benar2 nak kawen lagipun sekarang ni pun aku relakan.. sila..   tiadalah nak tamak2 kasih syg.  semua pun cuma pinjaman belaka.. saya rela aihhh.. lagi2 pulak if saya dah meninggal dunia...


picture zaman memuda dulu.. kat ataih jematan klcc


No comments:

Post a Comment