Monday, October 31, 2016

mengapa dia tak belajar?

aku mmg lah bukan isteri yg baik
aku ni tak rajin masak sangat
aku ni tak rajin mengemas sangat
sebab tu la aku tak boleh jadi bini kau yg baik... tapi aku dah bitau.. ko nak jugak terima.
aku dah kata takmo dah dengan kau kerana aku tau aku tak boleh nak penuhi kendak kau.
tak kisah konon, kau nak jugak berbaik2 dgn aku.. tapi nampaknya kau buat pangai balik
aku dah utamakan kau pun dah baik, kau kata aku macam2 pulak.
aku tak boleh baca hati kau.. jadi aku ikutlah kata hati aku mengikut situasi.  kalu ko tak puas hati, cakap elok2, jgn kata aku mcam tu.  macam aku ni tak boleh ditegur baik2.. bila aku melawan.. baru kau nak pelan2 cakap.. pegi jalan laa.. sakit ati ni tau.. aku ni takde perasaan ker?

aku mmg dah tak nak kat engkau, mmg dah menyampah
tu yg aku decided nak berpisah
tapi ko pujuk2 konon ko nak berubah.. aku ni pujuklah hati sendiri kot2 mau baik menjadi seperti yg aku harapkan.. tapi.. hampa.. hampas.. hampehhh.. bencik dah datang balik bila ingat

mananyer berubah..
bertambah ada.. org kata jgn isap rokok dlam rumah, kau dah selamba.. mmg kau nak aku mati dulu kan?  ini bini la.. bukan jiran sebelah rumah yg ko boleh buat tatau je bila kau menyampah
boleh kau bahasakan je bila kau tak suka
sakit ati aku tau tak.. aku dahulukan kau pun aku kena.. lebih baik aku kendiankan ajer ko baru kau rasa.

aku nak tengok cemana kau nak layan if aku tak pedulikkan kau lagi
aku boleh je hidup sorang2.. tapi bila kau nak berambus dari rumah aku tu?




1 comment:

  1. hmm... mmg akan selalu jd mcm ni.. kesian akak..

    ReplyDelete