Tuesday, July 18, 2017

ku akui

jika dapat ku mengulangi
perjalanan cintaku bersamamu lagi
akan ku jaga
sebaik2 cinta ini

kini ku rasa kehilangan
ku sedar betapa pentingnya kau di sisi
yg selalu ada
yg selalu rindu
terhadap diriku...

-hafiz-

lagu sekadar hiasan sementelah ai mendengar sambil membuat keje. boss lak masuk, membuat hati rasa tak syiok bekerja, elok boss takyah masuk pun takpe.. tapi tulah.. cemana nak menahan dia masuk pun kan?  peh tu ai totop tinga dengar lagu sbb kawan sebelah ni asiklaaaaaa bercakap non-stop macam byk ngat masalah dia dalam dunia.  sakit gak tinga ai tauuu.. tu yg ai rela dengar lagu2 je ni, cocok tinga dgn hedfon kesayangan ai nih.

semoga i tenang membuat keje.  huhuuu




No comments:

Post a Comment