Tuesday, March 13, 2018

What is your plan?

Lama beno rasa tak menyanyi karok.  Yea.. lama beno wehh..  Bg seorang yg kuat melalak.. ini ialah satu cara melepaskan tensennn.. ehh.. kau tensen ke suriani?  Ehhh.. ko ingat org keje engineer jer tensenn?  Ingat cikgu bahasa inggeris tahun 3 jer tensennn?  Akupun tensen gakkk.. hehee.. maybe sbb aku letih la kot.  Aku suka je keje aku.  Tapi kdg2 badan tua ni rasa oh my god ya Allahhhh.. letihnyaaa.  Ni pun odw balik umah ni dalam bas nak ke ktm sentul.  Skrg aku layan takmo tido nak nulis.. hahaa.. rajin ke apa ke?

Hari2 naik ketapi pehtu naik bas pehtu jalan ke opis to and fro mmg sgt meletihkan badan tua aku ni.  Sgt melemahkan.  Ni alhamdulillah dpt dodok u.  Td aku tgk2 fb.. selalu ok je browse sana sini komen.. sikit2.. ni udah penin beb.. kenalah berenti.  Ni mikir apa nak tulis ni haa.. oh pasal karok tadi .. hmm hampehlaa kalu aku nak pi dgn kawan2 seminggu sebulan plan pun susah jadi.  Td try ajak anak buah si siti kot2 dia cuti malam ni.. hampeh jugak haa.. kenalah aku simpan  lagi suara katak yg memanggil2 ujan ini sehingga masa yg akan dtg tatau bila ntahnya.

Malam ni.. kita layan tgk tv.. lipat kain and.. ehh.. lupalak.. masak.  Dah soh ameer kuarkan ayam n sotong dr fridge.  Hmm.. masak sup ayam ok la kann?  Buat sambal sotong.. ok takk??



No comments:

Post a Comment

Trip ke Lostworld of Tambun & Cameron Highlands - Jan 2023

Apekemendenya ntah yg I nak tulis nih.  Nak update pasal cuti2 mmg yeslah.. tapi terlalu byk yg dah tertingga l weh.. ntah mana satu ke yg p...