Thursday, May 04, 2006

Emergency

4 May 2006 2.22pm

Ari ni aku kena amik EL. Mak call sesuboh kata dia demam, soh aku cuti. Kesian mak. Bila dah call opis inform yang patut patut, aku ngan Am pun bawak mak gi klinik roszi. Memang teruk, darah tinggi naik sampai 210/110. Sakan. Dia pun kata dia makan terlampau sedap 2 tiga minggu ni. Dengan gulainya, dengan kuih muihnya, cakoi yang abah beli.. tu sumua menyumbang juga. Dah pulak doktor kata soh makan 3 kali, mak gi makan 2 kali jer. Tak cukup dos. Nasib baik doktor tu tak bertegas nak antar mak gi spital slayang tadik. Ayoyo, keshian mak. Mak, i love u always. Donno what i do without u.

Si garf called tanya password. Aku bagi, alamak, lecehlaa. Dia dok kat situ, abisla semua citer-citer aku dia bacanya. Cemana yek? Lantaklah, layannn. Hari ni pulak ada award ceremony for the top 3 secretaries. Aku tak dapat tengok... esok jer la dengar dari Od. Tak sangka plak aku kena cuti ari ni. Dah la tinggal 11stengah hari lagi cuti taunan. Takpe, mak punya pasal.

2 comments:

  1. Hi Su mcm2 la crita awak ni.baru dapat baca. Bolele nanti start tulis novel. Kerana "Emergency" you, terlepas pluang nak keluar..you tau la I ni kalu rancang..semua tak jadi, this friday lagi le busy giler..tentu you menyampah dengar busy..busy ni kan. I wonder why thez no story about me..sedih jugak . Anyway congratulation..for writing such a sweet story that can make people laugh.. Nice knowing you.
    You know who.

    ReplyDelete
  2. Your are Excellent. And so is your site! Keep up the good work. Bookmarked.
    »

    ReplyDelete

Trip ke Lostworld of Tambun & Cameron Highlands - Jan 2023

Apekemendenya ntah yg I nak tulis nih.  Nak update pasal cuti2 mmg yeslah.. tapi terlalu byk yg dah tertingga l weh.. ntah mana satu ke yg p...