Wednesday, June 14, 2006

Do you know?

14 June 2006, 11.58am

Semalam, selepas dekat setaun aku mendiamkan otot dalam badan, aku mula main lagi untuk pasukan square oren, untuk inter dept. game. Wah, bukan main seronok laa. Bukan setakat seronok, habis semua peluh jantan, betina dan fonen keluar bersama-sama. Punyala letih beb. Dengan berat (tut)kg ni, aku still boleh lari sini, sana walaupun dengan susah payahnya. Shooter jer la yang aku layak. Dengan ketajaman skill sejak sekolah rendah lagi, chewah, aku dapatlaa jugak diambik jadi penjaring utama... gitu. Memang agak kejang sikit pada mulanya, but after 2, 3 try, aku dah boleh shoot. Sebab aku tinggi, katanya... dekat ngat bakul itu, kah kah kui.
Nasib baik this year ada 4, 5 orang anak dara dalam team aku. At least biar bab, bab lari kejar ni serah kat dorang. Aku syukur sangat dapat dok kat dalam D dan tak yah lari jejauh. Tugas berat untuk orang berat, katanya...

24 June nanti ada tournament ... kalah mati. Masa tu nanti, kita boleh tengok cemana prestasi square oren.

Majulah sukan untuk orang kertu @ otai (yang tak reti-reti quit- kata am).

3 comments:

  1. kat interdept game tu ada tak game bola lisut? aku nak masuk ler.
    (bola lisut itu adalah bola yang dah kempih tak dak angin [kamus aku cakap macam tu], corak permainan adalah terbuka - i.e ko nak gelek2 bola boleh, golek2 bola boleh, senyum kat bola pun boleh...hehehehe).

    ReplyDelete
  2. aku suka sangat, ari ni buat, dah buleh view.. pastu terus komen.

    ko memang sukala bola lisut, boleh ikut disiplin sendiri pulak tu.. mana ada jenis sukan gini?

    ReplyDelete
  3. haii selamat berkenalan...
    heheh best gak blog ni..harus masuk sokmo...

    ReplyDelete

Trip ke Lostworld of Tambun & Cameron Highlands - Jan 2023

Apekemendenya ntah yg I nak tulis nih.  Nak update pasal cuti2 mmg yeslah.. tapi terlalu byk yg dah tertingga l weh.. ntah mana satu ke yg p...