Monday, July 24, 2006

Banyak la citer dia...


Tadi aku jumpa banyak gambo kartun maxine. Tah kenapa kartun laser dia tu menjadi kesukaan aku plak. Mungkin the "do i look macam i care" attitude tu buat aku rasa dia serasi ngan aku. Aku terpaksa tukar nama blog kepada smurf nipun sebab perkara-perkara yang tak dapat di elakkan.

Aku sebenarnya tensen gitu... dua tiga ari ni asik ngantuk, sakit-sakit badan dan tah aper-aper lagi. Teringat aku hari Sabtu, beria-ia nak gi try out for the futsal team. Sampai masa, ujan turun dengan lebatnya. Bukan takleh pegi ngan kereta, tapi, bila aku pikir-pikir, Amal ngan Ameer tentu kena dok kat umah mak lagi sebab kanda kena pi kerja malam lagi. Haiyo, havoc laa, tak cool kan, cuti-cutipun bagi mak tensen ngan bebudak tu. Aku dah bitau mak nak pegi main bola, mak ingat netball, pastu dia tau futsal (alah, bolasepak padang kecik), dia gelak... kuang kuang kuang. Mak kata kalo jaga gol boleh la kot, tentu penuh muka gol tu. Seswai....

Jadi, aku tak pegi. Layan tido lagi baik. Pastu layan DVD and VCD ngan anak-anak. Citer Tom and Jerry pun jadik sajork...

2 comments:

  1. Here are some links that I believe will be interested

    ReplyDelete
  2. I like it! Keep up the good work. Thanks for sharing this wonderful site with us.
    »

    ReplyDelete

Trip ke Lostworld of Tambun & Cameron Highlands - Jan 2023

Apekemendenya ntah yg I nak tulis nih.  Nak update pasal cuti2 mmg yeslah.. tapi terlalu byk yg dah tertingga l weh.. ntah mana satu ke yg p...