Tuesday, September 19, 2006

Memanggil rinduku padamu..

Dealova

Aku ingin menjadi mimpi indah dalam tidurmu
Aku ingin menjadi sesuatu yang mungkin bisa kau rindu
Kerana langkah merapu tanpa dirimu
Oh kerana hati mati tanpa dirimu

Aku ingin menjadi sesuatu yang bisa kau sentuh
Aku ingin kau tahu bahawa aku selalu memujamu
Tanpamu sepinya waktu merantai hati
Oh hilangmu seakan-akan

Aku ingin menjadi sesuatu yang bisa kau sentuh
Aku ingin kau tahu bahwa kuselalu memujamu

Tanpamu sepinya waktu merantai hati
Oh bayang mu seakan-akan...

Kau seperti nyanyian dalam hatiku
yang memanggil rinduku padamu..oohh
seperti udara yang ku hela
kau selalu... ada.. ohhh

Hanya dirimu yagn bisa membuatku tenang
tanpa dirimu aku merasa hilang dalam sepi

lebey kurang la... dari pendengaranku ini..

Bisa nangis aku ndengarin lagu ini.. syahdu bener deh... nusuk gitu!

No comments:

Post a Comment

Trip ke Lostworld of Tambun & Cameron Highlands - Jan 2023

Apekemendenya ntah yg I nak tulis nih.  Nak update pasal cuti2 mmg yeslah.. tapi terlalu byk yg dah tertingga l weh.. ntah mana satu ke yg p...