Monday, October 16, 2006

Putuskan ikatan

I was dreaming, it was raining heavily outside. Wow.. satu kenikmatan yang tak mudah dilupakan. Tetiba henpon bebunyik. Amal amik bawak kat aku plak, haiyoo, potong stim. Tentu kena bangun kalo da jawap tipon.

AAR yang tipon, tanya my opinion on her nak putus ngan zombi. Aku kata it's up to her. Since pistiwer ari tuh, aku rasa tak payah sesusah berkawan ngan zombi tuh, nyusahkan hati dan perasaan jer. Bukan dia appreciate AAR pun as besfren, but lagi tambah tensen ader. I told her stret jer, to let go and don't look back. But this time it's AAR's decision and she figured out herself... i give opinion jer!

Syukur alhamdulillah, Allah makbulkan doa aku. Jauhkan aku dari orang yang menyebabkan kengkawan aku berpecah belah!

No comments:

Post a Comment

Trip ke Lostworld of Tambun & Cameron Highlands - Jan 2023

Apekemendenya ntah yg I nak tulis nih.  Nak update pasal cuti2 mmg yeslah.. tapi terlalu byk yg dah tertingga l weh.. ntah mana satu ke yg p...