Tuesday, January 30, 2007

Cabut lutut

Bukan nak mengada-ngada, but aku nak ngadu kat blog ni. Hari ni aku asik naik tangga turun tangga gi filing department. Rasa cam nak tercabut lutut, sementelah lutut aku memang klasik sikit usianya...

Benci tau.. bukannya dorang ni tak tau, tak peka jer! Bagi la kat aku sekali jalan je pegi filing, i mean all in one time. Esok sehari lagi kena melayan kerja pegi dept. tu. Kejap mintak satu, kojap laie, mintak lagi satu. Eh, naik tanggo tau, duo tingkat tu, bukannyo dokek! Den ni dah dalam golongan otai, so, kono lah consider sket!!

Esok aku nak buat cam ni... all files should be requested not later than 10am and i can only attend to it at 3pm. Later than that, you will have to wait till the next round, or go yourself if you cant wait! Boleh ker?

1 comment:

Trip ke Lostworld of Tambun & Cameron Highlands - Jan 2023

Apekemendenya ntah yg I nak tulis nih.  Nak update pasal cuti2 mmg yeslah.. tapi terlalu byk yg dah tertingga l weh.. ntah mana satu ke yg p...