Thursday, March 01, 2007

Sejarah

Yuols pernah tak... rasa syahdu sangat tido. Macam tak pernah nak bangun?
Ayoyo.. pagi tadi, itulah peristiwa berlaku kepadaku!

Selalunya 3 alarm from 3 handfons, Amal, myself and kanda will bunyik every morning to wake us up. But, last morning, langsung satu pun tak bunyik. Amal punya tatau, dia delete alarm tu kot. Myself, aku dah terlupa beb, makan lewat tadi malam menyebabkan aku lena dengan terlupa dunia. Even kanda's alarm pun tak activate. Kanda kata nak tunggu alarm aku, sebab memang hari-hari aku yang kejutkan dia...

Ambik ko.. "Kol berapa nih? 7.30 ker? Tengok henfon awak, betul ker?"
"Bukan 7.30 la kanda, baru 7.18".
"Ha, 7.18? Alamak, terlambat la kita ni?"...

Kalut giler pagi tadi, Amal pun lambat gi sekolah. Aku pulak sangkut kat Jalan Kuching, slowwwwww sampailah ke opis. Reached office like 9.20am gitu. Tensen jer.

No comments:

Post a Comment

Trip ke Lostworld of Tambun & Cameron Highlands - Jan 2023

Apekemendenya ntah yg I nak tulis nih.  Nak update pasal cuti2 mmg yeslah.. tapi terlalu byk yg dah tertingga l weh.. ntah mana satu ke yg p...