Thursday, March 01, 2007

Mak mengantuk


Entah kenapa aku ngantuk sesangat nih. Kerja sib baik aku dah siapkan.

Maybe sebab aku tak sabar nak cuti esok.. Ye ye.. cuti lama beb. 3 ari campur weekend.

Yang tak syiok nyer, kena balik Pahang, anak buah kanda bertunang daa...


Esok aku amik cuti sebab nak gi daftarkan Ameer sekolah. Mungkin ada peluang nak masukkan dia pra-sekolah kat situ sekali. Boleh abang dia tolong tengok-tengokkan!


Esok, dah settle hal Adik, aku plan nak tidooo pepuas. Hmmm, geram nih. Asik ngantuk jer.

anak umi dah besau... nak sekolah dah!!

No comments:

Post a Comment

Trip ke Lostworld of Tambun & Cameron Highlands - Jan 2023

Apekemendenya ntah yg I nak tulis nih.  Nak update pasal cuti2 mmg yeslah.. tapi terlalu byk yg dah tertingga l weh.. ntah mana satu ke yg p...