Monday, February 26, 2007

Cuti hujung minggu

Perasan tak bila tiba ari Senin jer, mula la kepala carik idea..takmo pegi kerja. Nak MC ker, nak cuti EL ker dan sebagainya. Aku selalu disampuk antu monday blues nih. Aper tak cukup ker 2 hari cuti sabtu and ahad tu? Kalo kanda, cuti sehari seminggu, itupun 2 minggu sekali baru cuti... Bersyukur je la ko dapat cuti panjang tetiap minggu.

Aku siap tanya pendapat dia, cemana kalao aku amik EL harini. Sebabnya, aku maleeeeehhhhhh sesangat nak pegi kerja..

Tapi akhirnya aku pi jugak kerja.. terukkan?

1 comment:

  1. aku tiap2 hari pun cari idea nak cuti... sebab maleeehhh bebeno

    ReplyDelete