Wednesday, June 13, 2007

Kena kencing?

Ko nak tau cik kiah? Aku rasa dah kena kencing ngan member la. Ntah bukan member lagi la ni.. dah jadi mambang la kot! Aku ni bodoh benau la, cepat pecaya kat orang, cepat mesra, cepat entah apa-apa lagi. Kenapa dia sanggup tipu... sebab dia tau memang orang macam aku saja yang senang-senang masuk perangkap dia!

Biarkan Allah saja tunjukkan dia kebesaranNya!

4 comments:

  1. abih camno ek? makan garam dah makan dah, kureng pengalaman meneliti aura kot?

    ReplyDelete
  2. mak su:
    aku mmg takde pengalaman bab aura-aura nih, pada aku dia nampak cam jujur gituh, tataulah...

    ReplyDelete
  3. iye ke cik umi?meh ceghite kat teman pulak,boleh teman pegi ceghite kat cik yam pulak.haa lepaih tu die ceghite pulak kat si senah tu,deme tu ceghite pulak kat oghang kampung.baru oghang tu tak beghani nak tipu dah.
    hhehe gurau je hehhe.
    salam

    ReplyDelete
  4. butaseni, saya cuma harap dia dapat balasan setimpal jer... mintak supaya orang lain tak terpedaya ngan tipu helah dan propah lebey dia tu...
    saya tertipu bab kejujuran nih.. tu la yang paling tak tahan!

    ReplyDelete