Monday, December 03, 2007

Layan cuti




Korang tau aku buat apa cuti hujung minggu baru ni?

Aku bangun agak lewat... lepas kanda gi keje, aku sambung tido...


Adik dah bangun awai, tanya buleh ke tidak dia nak tengok VCD. Cam biasalah dia tu. Aku soh dia mandi dulu, baru boleh layan VCD. Diapun bersiap. Aku kena bangun jugak, dah tak buleh lena lagi... baru 9. lebey. Kanda called soh bawak Amal gi kedai mainan dia, belikan robot transformer yang dia nak sesangat since hari tu. Now that duit sedekah dia dah banyak, dia tuntut jugak kat ayah dia. Bukan pakai duit ayah or umi, so ayah dia biarkanlah, bagi dia puas hati. Lepas ni jangan lagi mintak... iyerlah tu, ko pecaya ke?


Kejut Amal pulak. Gi sarapan kat pasar Slayang. Tengok kedai mainan tu tak bukak2 lagi, so, pegi la pusing2 ngan kereta bawak budak2 ni. Tensen betui, lambat benar bukak bisnes dorang nih.


Last2 bukak jugak dedekat kol 11 gitu. Puaslah hati anak2 aku, dapat belanja RM114 hinggit untuk 2 eh, 3 autobots. 1 besar utk Amal dekat RM87 hinggit, adik dapat pulak 27 hinggit untuk 2 autobots kecik. Puas?? Amik ko, inilah mainan paling mahai pernah aku belikan utk dorang.








1 comment:

Trip ke Lostworld of Tambun & Cameron Highlands - Jan 2023

Apekemendenya ntah yg I nak tulis nih.  Nak update pasal cuti2 mmg yeslah.. tapi terlalu byk yg dah tertingga l weh.. ntah mana satu ke yg p...