Monday, December 03, 2007

Layan DVD

Since sabtu malam lagi kanda balik lewat nih. Dekat kol 3.30am kot dia sampai. Lepas tido sekejap, kol 5 pagi dia nak kene keje plak pi Ipoh lagi katanyer. Mmmmm... tak puas dia tido, kena bangun lagi. Sian dia... tapi nak wat cemana, aku lagi sedey, kena layan diri sendiri ngan bebudak la nampaknya.


Semalam aku tengok DVD sambil lepak2 dalam bilik. Syiok layan movie sorang2 dalam bilik. Ntah kol berapa aku tidopun tak hingat. Memula tengok citer moi thai tu, chaiya, citer tinju siam, syiok gak. Pastu citer lawan2 dragon, war of the dragon, citer mengarut, but the dragons were quite real. Pastu citer ping pong, balls of fury.. alah layan jer since kanda dah beli DVD ni kan? Last sekali tengok Shah Rukh Khan macha dalam filem pasal hockey world championship for ladies. Punya la syahdu engko.. nangis giler aku bila dorang berjaya kalahkan 6 time champion Australia.. i'm sure itu citer rekaan belaka.... entahlah. But, i really find the story very interesting, very sedey kau... huuhuuuuu!

SRK ni tetap menjadi pujaan hati ku...


1 comment: