Tuesday, June 03, 2008

Makan angin.. adakah peluang itu?

Hari tu lepas mandi-manda, seronot2 dengan anak2 and anak2 sedara kat kolam Siantan, kami gi lepak restoran dollah kat simpang 3 tu. Makan roti canai je tau.. aku kabor ke anak2 aku sebelum turun kereta untuk amik angin tru aircond.. buleh? Aku mmg dah parked kereta kat depan restoran tu, sebab dewan and kawasan parkingnyer, penuh giler... Terus je bebudak setuju. Janji dorang dapat makan.. dah lapau benau la tu since 2 jam da berendam kat kolam tadik, kan? Sian gak.. aku terpaksa catu belanja disebabkan "shortage" nih..





Tetiba tengah makan ngan makyang and family dia.. kanda sms, soh aku amik cuti friday ni, katanya nak ajak aku n the kids jenjalan makan angin 2 malam. Huih.. orang ngantuk, malah dikasik bantel, makanya aku tuh.. asyikk bangattt!!





Mana destinasi kami kali ni...


Saksikan episod akan datang...


Kenangan cuti beramai2 ke perlis, langkawi and padang besar .... bestnyer waktu itu!

No comments:

Post a Comment

Trip ke Lostworld of Tambun & Cameron Highlands - Jan 2023

Apekemendenya ntah yg I nak tulis nih.  Nak update pasal cuti2 mmg yeslah.. tapi terlalu byk yg dah tertingga l weh.. ntah mana satu ke yg p...