Tuesday, June 23, 2009

Wang jadi wang

Aku mmg takde cash banyak nak melabur untuk hari tua.. Lebih2 lagi kalu pelaburan tu perlu ada ribu-ribu nak mula. Yelah, kan kalu tak labur ribu-ribu, how to get puluh2 ribu. Aku mmg tak berapa nak paham.
Bila aku dapat call dari Kak Ros, diperkenalkan oleh siti shu, maka aku sambut pelawaan dia untuk melabur. Itupun guna duit yg aku dah ada kat epf je.. takdelah aku kena jual tanah ke apa..(as if i have a piece of tanah anywhere!!), jadi, aku ON jelah dengan dia.

Kita lihat samada wang dalam epf ku itu akan bertambah ke idak nanti.. tapi untuk long term je la, kan?

No comments:

Post a Comment

Trip ke Lostworld of Tambun & Cameron Highlands - Jan 2023

Apekemendenya ntah yg I nak tulis nih.  Nak update pasal cuti2 mmg yeslah.. tapi terlalu byk yg dah tertingga l weh.. ntah mana satu ke yg p...