Sunday, June 21, 2009

Corporate outing katanya...

Lama benau tak tulis pesal?
Aku sibuk la tu, tahap cipan nak beranak kembar 4 gitu.. ha haa.. tambah pulak ngan sakit ketumbit kat mata kanan ni, maka lambat lah sket aku nak buat entry, kan?

Aku dah jemulah tulis kat sini.. takde idea dah. Last week mmg hectic. Minggu tu diakhiri dengan outing with the dept. Katanya takde bajet, tapi entah cemana ada pulak.. aku on je bab ber"outing" bagai nih, tapi this time mmg takde spending the nite. Just lepaking kat Park Royal, KL je.
Aku tak larat nak join bab2 games2 nih, takde selera langsung, cukup je lepas lunch, kami, aku, siti shu and ahin ronda2 kat sg wang and then belah at around 4pm. Kaki aku punyalah letih tak terkata disebabkan boot alain delon aku tu dah agak ketat sket.. hik.. ade ke idak, asik makan2 and exercise kurang. Ketat boot tu jadinya... tapi bagian badan lain mantain.. iye ke?

Seronok gak jalan2 belah sg wang lepas dah dekat 7,8 taun tak ke sana.

Eh, lupo la pulak, hari ni besday aku... aku dah jadi pompuan berusia tigapuluh tuutttt, tapi aku tak kisah. Janji aku bahagia dan sihat sejahtera.


Ini anak Cindy no. 4, Keylo namanya, bulu kembang dan panjang, 3 warna.. sangat aktif... syiok tengok anak2 Cindy membesar... hilang stress balik keje tauuuu!!

4 comments:

  1. Happi besday beb....mulakan harimu dengan Bismillah...sudahi dengan Alfatihah..lupalak lirik lagunih..IsyaAllah hari2 yang mendatang akan lebih bahagia..syukur masih masih dapat bersama2 "berpoya2" dalam usia begini....

    ReplyDelete
  2. Laaa.. tima kasih Anon..
    I cannot guess who u are..

    ReplyDelete
  3. its me..you know who...

    ReplyDelete

Trip ke Lostworld of Tambun & Cameron Highlands - Jan 2023

Apekemendenya ntah yg I nak tulis nih.  Nak update pasal cuti2 mmg yeslah.. tapi terlalu byk yg dah tertingga l weh.. ntah mana satu ke yg p...