Monday, May 24, 2010

Akakku yg handallll..

Akak aku (makyang) dah kuar spital semalam. Dia buat operation kat nenen dia since dia selaluuu ngat sakit kat situ. Doc kata bukan cancer. Alhamdulillah. Cemanapun dia kena lah berehat lepas ops tu kan? Semalam aku ngan mak ngan abah gi melawat dia kat umah dia.

Siannn dia tu. Memang dia handal, tapi tulah, oleh kerana kehandalannya bersukan dan keaktifannya dalam segala hal, banyaklah dia jugak dugaan dari Allah. Aku anggap dugaan je semua tu kat dia kerana Allah tau dia mmg sorang yg kentalll! Allah takkan turunkan dugaan kalau dia tau org tu tak bley accept, kan?

Dia dulu beranak 4 kali. Pastu operation kat lutut, pastu operation kat tumit lah, tapak kaki lah, berbagai lah.. This time kat nenen dia plak. .. Dia mmg selalu sgt sakit kepala ala2 migrain la bagai. Tapi dia pada aku sorang yg sgt tabah.. Aku tabikkkk!
Semoga ko dapat berehat secukupnya tu kat umah.. dan semoga cepat2lah ko sembuhhh, buleh kita goyang2 kat kelas poco2 tu balikkkk.

No comments:

Post a Comment

Trip ke Lostworld of Tambun & Cameron Highlands - Jan 2023

Apekemendenya ntah yg I nak tulis nih.  Nak update pasal cuti2 mmg yeslah.. tapi terlalu byk yg dah tertingga l weh.. ntah mana satu ke yg p...