Tuesday, June 08, 2010

Orang jenis apa la kau ni..

Ada 4 jenis orang yg dah dan akan aku jumpa bila buat bisnes ni:

1. Tak tau tapi buat2 tau
2. Tak tau tapi tak mahu amik tau
3. Tak tau, ingin tau, tunggu org bitau
4. Tak tau, ingin tau dan berusaha nak tau

Ramainya yg no. 1 dan 2 tu kan?

Bila cakap je ni bisnes MLM, terus tarik muka. Apa yg dia tau pasal MLM.. entahhhhh. Yg dia tau, susah, tu je. Bila dia rasa susah, maka jadi susahlah ia. So, dia tak suka.

Takpe, ko sorang tak suka, ramai lagi yg suka. Aku tak kisah!

No comments:

Post a Comment