Tuesday, June 08, 2010

Mengetat, meramping dan menganjal...

Ni kisah mengetat dulu.
Malam tadi aku sms client baru aku, tanya dia dah seminggu amik jus bidadari tu, terasa tak perubahannya?

Tunggu punya tunggu takde jawapan. Aku tertido..

Pagi ni tengah asyik buat keje, tiba2 dia sms jawab:
"bukan saya je yg rasa perubahan tu kak, suami saya pun rasa jugak!"..

Memang betul kan?
Aku rasa seronok kalu dapat bantu org memeriahkan hidupnya macam baru2 kawin dulu..

Ada sesiapa yg berminat nak tau tentang bidadari ni, contact akak ye,
kak su, 014-7242 338.

Jangan malu2, kerana kesihatan kita adalah harta kita!

No comments:

Post a Comment