Tuesday, April 19, 2011

sakit perut

ko sakit perut tak lepas makan pedas2?





biasalah tu.. kalu perut tu jenis bagus, tentu lepas tu kena pi tandas, kan.. flush out all the unwanted things.. toxin la itu..



cemana kalu tak buleh berry tapi makan bagai nak rak? musti tak senang duduk mikirkan, kenapa tak mau lepassss?


penyakit tuu.. haaa.. aku ada jawapannya..


dan sgt berkesan dowh.. tiap kali aku makan terover sket, aku akan amik 4 biji kapsul ini.. and taraaaaa... i will flush out all the lemak2 minyak2 and segala mak nenek tokngah maklang segala mende keluar melalui berry..


haaaa.. lega tauuu... inilah dia.. inte-cleanse.. kejenya menyucikan usus kita.. aku tak risau dah.. makan banyak, kuar banyak, okey?

2 comments:

  1. baguslah gitu. kang makan tak mau keluar2, jadi penyakit pulak

    ReplyDelete
  2. izman.. ye lah.. ramai gitu...makan hari2 tapi, tak berry2, susahhh... jadi penyakit, kan?

    ReplyDelete