Thursday, July 14, 2011

nak pahala tak?

Kali ni akak copy paste je info from tok siak amran punya blog.. dah tanya.. dia kata ok asalkan information sampai ke org2 di luar sana!!

Ramai member kata aku bodoh buat DCL. Kerana takut yang dikejar tak dapat dan yang dikendung tercicir. Mereka tidak percaya pada rezeki dan ketentuan Allah S.W.T.




Nabi telah bersumpah mereka yang suka bersedekah akan diganti samada di dunia mau pun diakhirat. Ini yang ada dalam DCL. Setiap 0.25 % dari jualan syarikat, bukan dari untung tau. Dari jualan itu disalurkan ke tabung Anak yatim.

SO lagi banyak kita jual, lagi banyak pahala kita dapat. Dunia kita dapat akhirat pun kita dapat. Lebih 15 tahun dok bantu syrarikat Kapia. Apa salahnya kita berani buat sedikit perubahan berhijrah ke syarikat bumiputera Islam. Keuntungan disalurkan pada anak-anak yatim, ibu tunggal, tabung jihad, tabung palestin dan sebagainya.


Apa lagi yang hangpa nak tunggu? Pintu taubat masih terbuka.




pic. thanks to iluv islam





Call akak.. kak su - 014-7242338


No comments:

Post a Comment

Trip ke Lostworld of Tambun & Cameron Highlands - Jan 2023

Apekemendenya ntah yg I nak tulis nih.  Nak update pasal cuti2 mmg yeslah.. tapi terlalu byk yg dah tertingga l weh.. ntah mana satu ke yg p...