Sunday, June 30, 2013

trut truttt.. eeeiii nak baling kat dinding la boleh tak?

aku smalam period hari ke brapa ntah.  cepat plak period.  tensi kot.. huhuu..
tapi mmg letih giler semalam dgn keje dari pagi ke petang pastu pi launching party kat gym bagai.  mmg lah sonok coz my time is fully occupied, but.. adoi mak lotih den.. badan tuo ni.. so, bila balik umah nak lah relax2 tido dgn aman dan nyenyak sementelah nak keje lgi esoknya which is harini.



terpaksa ku switched off tivi tepi katilku citer jet li yg sgt diminati kerana tak tahan mata mengantukkkk.. tidolahh.. tiba2 kanda join.. eh, yelah, dia mmg sleeping partner kan.. bukan tak biasa.. tapi dia bawak tipon dia yg berbunyi setiap 10 second.  adoi.. mak matilah rasanya sekejap2 terkejut.. huuu.. nak mengamuk lakiku sendiri.. how?


mmg aku tido lena but, bila denyutan tipon itu yg diletakkan dibawah bantal di sebelah aku ni, pasti akan mengejutkan urat2 aku yg baruuu nak berehat tauu.. oh so annoying.. masa tu mmg aku sgt2 hangin oh tak tau nak buat apa... kanda buleh relaxxx je tido?  pastu amal pulak masih tak tido?  what was he doing.. pe lagi main game.. ketak ketuk ketak.. oh so jelas di telinga aku yg maukan keamanan dan kesejahteraan ni.. makkkk kenapa mereka semua menyiksa anak mak iniii?  tak tahan sangat ni.. tried jugak if i can handle the notification sound from kanda's fon.. oh my god.. i cannottt.. i guess because i was soooo damn tired i just cant take it.. i went out.. mengamuk to akmal told him to stop, coz it was almost 3am.. oh bukan main ko layan game komputer mentang2 ayah tak kata apa2 but this is your mother who is going to burst out tau..   so he stopped after like 1 hour selepas aku marah and tido on the sofa because i cannot go on being hangin at kanda for just ignoring his fon while i couldnt sleep..   patutkah aku beri dia silent treatment?  some more he told me earlier he's going out to work at 5am, naper la tak switch that fucking notification off?  u are putting your wife near neraka u know that?  oh kanda.. i just told him.. but he kept quite, the toye face or just couldnt care less.. huuu...

tak tahan badan tido kat sofa, merekot tau.. lari balik ke bilik and then it was almost 5am, that thing hasnt stopped i tell u.. oh my God.. how else are u making me suffer?  last2 kanda bangun and picit2 his hp to do what i donno.. and he got up.  suddently he's gone.    oh my life sucks man.. huuuu... baru dapat tido.  last2 kena bangun coz aku janji nak mai awai and hoping i could balik awai.



now its 1.31pm, on a sunday afternoon, i am doing this and feeling sooo sleepy and tired and sakit pinggang altogether... mak saja la yg tau perasaannya. huuu. at least i've done all my work. oh so lega.






No comments:

Post a Comment

Trip ke Lostworld of Tambun & Cameron Highlands - Jan 2023

Apekemendenya ntah yg I nak tulis nih.  Nak update pasal cuti2 mmg yeslah.. tapi terlalu byk yg dah tertingga l weh.. ntah mana satu ke yg p...