Thursday, July 04, 2013

infinity .. fitness and beyond

semalam marked my last day kat infinity for this round.. heheh. bukan stopped, but suspended for ramadhan jap.. hopefully pas raya, if god permits, i will continue to enjoy the gym again.  i m gonna miss all the classs and the trainersssss.. huuuuu... mmg sedih la kan.. since kita dah macam adik badik almost 6 months now..

naya, nizam, eja, me and nurul



dgn marcella, the zumba teacher.. eh, instructor.. my idol gitu..
she has great body.. 
aku la yg paling tua kat situ malam tadi.. well, aku tak kisahnyapun ituuu


depan tu hafiz.. tak ramai guys.. but still yg ada tupun semua sporting belaka





inilah gang2 yg paham how to shake it till you rock it..
aku sayang korang semuaaaa


aku dah turun lebih 10kg now.. with the help of my own will, my pb set, my gym, my gym frens and all that have helped me tru out the process.. i have long way to go

1 comment:

  1. Salam Kak Su..

    Woww!! Happy face semua!! Sure it was fun!!

    ReplyDelete

Trip ke Lostworld of Tambun & Cameron Highlands - Jan 2023

Apekemendenya ntah yg I nak tulis nih.  Nak update pasal cuti2 mmg yeslah.. tapi terlalu byk yg dah tertingga l weh.. ntah mana satu ke yg p...