Wednesday, February 26, 2014

wa lindu luuu...

ko tau tak.. rasa cam lamo ngat tak menulis.. hati ini mmg rindu amat merinduimu wahai sayangku...
aduhai.. ada ke yg rindukan tulisan aku ni?
aku sesungguhnya sangat rindu jugak utk menulis kepadamu wahai blog ku yg ku tinggalkan seminggu.. hehehe

gilo mondo ko rindu ... heheh
ini, aku kuatkan hati menulis jua.. setelah aku dapat mesej dari cik sheila gebu pembuat kek keju dan yg sewaktu dengannya..
katanya rindu nak tau apa jadi dengan aku.. adakah aku sudah mendapatkan kasih sayang melimpah ruah? sehingga tiada lagi keinginan utk menuliskah rasa hati di sini.. owh so bagus kawan yg begitu..

kalu ada tulis maknanya aku tak hepi.. gitulah maksudnya.. tidak la wahai sheila gebu.. janganlah ko berprasangka begitu..  idak begitu.. aku suka aku kan tulis.. aku hibapun akukan tulis.. aku gila .. apatah lagii.. huk hukhuk.. memang aku suka menulis.. walaupun bait2 yg aku tulis tu ntah apakebenda akupun tak pasti apa ker..

recently takdo kojo.. tu yg beria kann.. skrg bila bukak je, nak wat entry baru.. ehhhh.. ado kojo masuk.. kojo kono diutamakan kata bofren aku.. haa.. taulah bofren aku tu bab keje mmg lain2 tak heran dia.  aku ajak pi tengok wayang ada je alasannya.. ajak bofren yg lain kang.. haa.. aku ramai bofren tau.. aku je yg milih2.. agak2 laki aku marah tak kalu aku bitau aku ramai bofren.. i doubt he would care.. huhuuu..

tak kisahlah.. nak citer pasal apa ntah kali ni.. dah bukak blog, ada entry baru..tatau nak citer apa plak.  aikkk?




jangan korang ingat aku betul2 ada ramai bofren lakkkk..tidakkkkk







No comments:

Post a Comment