Saturday, March 01, 2014

sepi itu indah..

baru dpt kesempatan nak tulis guna my fon.. patut dah lama buat.. tp entah nape aku x buat..

there s always a first time to sometin rite?  Yeah lets do it now.. now or never.. ngeh..

aku dr pagi rasa sunyii.. mmg rasa sunyi.. ke rasa sepi.. ntahlah.. bukan kanda x penah pegi mancing tinggalkan aku.. dah selalu je kena tinggal .. tapi ntah.. kalini rasa semacamm.. sunyiii.. huk huk.. nangis kanggg.. huuuuhu



tapi kan.. kanda ada pun sama gak.. so maybe ada apa kalu dia tak ada?

Ngarut sokmo aku nii..
Sebenarnya aku ngantuk sgt.. nak tido.. tapi nunggu2 if dia nak call or msg.. ngehhh.. takdo la tuu.. rasa nak pegi jlan.. tapi macam x tau nak ke mana..

janji dgn along abd liza adikiparku.. mlm nanti baru nak pi karaoke in sya Allah kalu x de apa2 .. nak pi releasekan ketensionan asik kono tinggal.. apo la kan..

Malam ni cadang2 nak melalak 2 jam or lebih.. ok tak?  Hehee.. hiburkan hati katanya.. sambil asahkan bakatnya.. nyet nyet..

muko bosan pagi tadi hantar azmeer pi skolah sbb dia malas nak kayuh beskal..



Later i sambung.. 


No comments:

Post a Comment

Trip ke Lostworld of Tambun & Cameron Highlands - Jan 2023

Apekemendenya ntah yg I nak tulis nih.  Nak update pasal cuti2 mmg yeslah.. tapi terlalu byk yg dah tertingga l weh.. ntah mana satu ke yg p...