Friday, March 07, 2014

aku suka selfie.. kau pun kann?

Hallooo.. macam tadak kereja aku asik ngapdet blog.. aku suka laa.. aku mmg byk gambo nak upload ni.   Hahah.. smentelah aku ada hp yg best.. pic amik boleh enhance kulit jd cantikkk..  ngeh3.. aku suker selfie kann.. camwhore dulu kami panggey..


Ni pic hari aku makan mi rebus kat pasar seni .. aumm dapp.. ontah kenapa aku tersuka pulak mi rebus ni.. heee.. cer ko bitau apa yg ko tak suka su?  Sumer pun ko suka kannn.. ahakk..

Ok normal .. eh ada yg kata aku pemakan sebab aku rajin post gambo makanan abis tu dia kata aku pemangsa jugak.. apo la kan.. heee..

Eh dah laa dulu.. nak start dah klas erobik aku nih... babaiiiiii

No comments:

Post a Comment

Trip ke Lostworld of Tambun & Cameron Highlands - Jan 2023

Apekemendenya ntah yg I nak tulis nih.  Nak update pasal cuti2 mmg yeslah.. tapi terlalu byk yg dah tertingga l weh.. ntah mana satu ke yg p...