Thursday, March 20, 2014

letih

Nak tulih apapun tatau.. aku dah nak tido tapi kanda tamau tido lagi tuu.. malam jumaat ni.. meh la tido awai.. hmmm.. dah tanya kol brapa mau titun.. kol 12 katanya.. skrg 10. 45.. makan ati tau tak.. dia layan tv lagi best dr layan aku.. huhuu.. gitulahhh.. so.. akupun fb lah.. boringgg.. akupun karanglah entry baru .. .

Gigihkan?
Satu hari ada byk updates haa.. hey.. bila idea itu mai.. it cant be stopped.. so.. aku nak tulih apo ek?  Yeahh.. nak tulih pasai my new dance class.. belly dance pulak youuuu.. i dah joined tadi.. kat mana?  Kat gym ler wehh.. mano laeiii.. hehee.. tapi harini since it is the first class.. instructor from iran okey.. nama nancy.. she bitau laa how it worked.. what is supposed to be and what is the no no in belly dancing.. wahhhhh... menarinya 15 min.. lebihnya dia ceramah.. but it was fun.. liked it.. heeee.. bab menggelek ni aku mmg la sukaa.. gym dulu kat maju junction dulupun aku joined gak belly dancing.. suker la kannn?  Hmm.. buat yg kita suka tentu rasa lebih berkesan.. kan kan?


Aku x de amik pic harini.. so guna pic ni je lah.. bygkan aku pakai camtu n menari gelek.. aaaahh  gelek la gelek laa.. tutup aurat tp menggedik katanya.. hehee.. tak sesuai okey?  Haha.. jgnlah bygkan.. tiba2 aku tingat plak satu kata2 yg dipetik oleh ustaz apo ntah kat fb.. biarlah pakai gelobos nampak gemuk drpd pakai ketat and nampak kurus.. malulah dgn hantù ponti yg pakai gobosh... kihkihkih..  arghhhh.. terasa i tauu.. sampai terkesan di hati den kato2 ituuu..

Aku x de la pakai ketat.. tapi aku cuba pakai jgn gelobos sgt.. agagagaga.. tetap x ngaku tuuu..  melalut kan.. adoi.. nak citer pasai belly dance dan ngarut pasal baju pulokkk.. heeee



Ni beratur sblum banghra dance.. tarik perutttt.. heheh




Daaa.. ngantuk sudahh.. gd nite all.. semoga mimpi indahhhh..



No comments:

Post a Comment

Trip ke Lostworld of Tambun & Cameron Highlands - Jan 2023

Apekemendenya ntah yg I nak tulis nih.  Nak update pasal cuti2 mmg yeslah.. tapi terlalu byk yg dah tertingga l weh.. ntah mana satu ke yg p...