Wednesday, March 19, 2014

next office trip - mana tuuuu?

bergetar jiwa.. menghadapi mimpi2 .. sukar dipercya.. pintunya terbuka.. di sini jua.. memori tercipta.. walau seketika.. terjalin kasih kita.. mungkin di sni.. kita kan terpisahhh.. kenangan bersama.. tiada ku lupaaa...

yg terpahit jua termanis... semuanya bagi ku terindah.. ku ingati buat selama-lamanyaaaaaaa.... 
jiwang plakkkk.. lagu shila amzah niii.. tapi den suko


tu lah lagu nak berpisah.. aduhai sedihhh.. apo la kau merepek su.. nak berpisah ngan sapo?  no laahhh.. org berpisah pun aku sedih.. kalu aku sendiri ntahlah.. takpek nak bayangkan.. heeee.. udah2 biarkan yo.. jgn sodih2.. nak pi dating tak jadi pun sedih tau.. ini pulak dah lama bersama nak berpisah.. mapuhhhh.. nangis berharian kalu den laa.. mau tak berenti nangis di hati.. cewahhhhhh.. tu la dia penangan berpisahhh




ni sebenarnya nak citer opis punya next trip.. cewahh.. cam nak pi LA jer kan.. ya lorr.. taun lepas pi Universal Studio Singapore, hopefully taun ni dapat pi Phuket or Bangkok ke kan.. tapi itu cuma igauan mimpi kami je la.. especially aku.. but then.. dorang decided nak pi Kota Kinabalu.. oiii.. aku suko amek.. tak jadi pulak.. ontah apo la yg menghalang.. dahhhh..tukar pulak ke Penang.. naik cruise to nowhere.. in may ni.. hmmm.. jadilah.. aku bukan ada kuasa punn.. aku ngikut jer.. dari tak dibawaknya kan.. kat dalam cruise tu macam2 ada aku dengarnya.. hmm.. aku dah penah dulu naik cruise masa aku dengan bank, masa mula2 keje dulu.. duluuuuu.. aduh lamo gilo.. but i can still remember.. masa tu pi melaka and cruise to nowhere gak la.. bila dia kat selat melaka.. dia berenti tengah2 laut tu.. nenong2 gak laaa.. apo lagi kan.. macam2 ada kat boat tu.. ada tempat berjudi, ada tempat makan.. ehhh.. macam2 laa.. kenapalah tempat berjudi yg paling aku ingat?  heheee.. tu yg paling meriah kot.. tapi taku tak ler pegi.. aku tau halal haram okey.. heheheh.. ada tempat games jugak.. aku ni pi situlah kot dgn kawan2 masa tu.. masa tu muda belia bulum kawin punnn.. ngehhh.. 

aku harap kalini aku akan enjoy dgn kawan2 macam aku enjoy kat USS last year.  susah payah aku nengok committee member berusaha menjadikan trip ni.. in sya Allah aku doakan semua berjalan lancar yek.. 


haa.. ni dia boat angan2 kuuu.. hehee


ni crew2 nya.. ok takk?


ni acara dalam plan.. hehehe.. bawak swimming suit tauuu.. 



ni dia muka2 excited nak pegi jalan haaa... heee.. terkenang dennnn.. miss the moments

ok lah.. aku sayang keje aku.. aku sayang opis aku.. aku sayanggggg... aku mmg penyayang kannn.. ngeeeee


No comments:

Post a Comment

Trip ke Lostworld of Tambun & Cameron Highlands - Jan 2023

Apekemendenya ntah yg I nak tulis nih.  Nak update pasal cuti2 mmg yeslah.. tapi terlalu byk yg dah tertingga l weh.. ntah mana satu ke yg p...