Thursday, March 20, 2014

penunduk suami

aku mmg mengamalkan ilmu ini.. tak cayer?
lantak korang ler.. hehehe
aku manja tuuu.. tapi dia tak suka aku manja2.. nasiblahh.. dapat laki tegas.. manja bila ataih katil sajapunnya adoiii.. hehehe.. jgn korang tak biasa okey?  maybe at some points of life.. lelaki akan jemu dgn pompuan yg sama.. in my case maybe.. but aku tetap tak jemu menggoda awwww... tu je la punnn.. kdg2 menjadi, selalunya tak.. agagagaga..

so, senyum.. hmmm aku mmg baru2 je belajar senyum.. mak aku kata jgn senyum lebar2 nau.. sikit2 jer.. adoilaa.. aku tak reti sikit2.. aku hentam kasi 100%.. abis senyum aku gelak lerr.. mmg kalu dengan gang, aku lah paklawak.. eh, maklawak.. penah macik2 aku soh aku masuk that show.. apa tu.. raja lawak.. adoilaa.. but aku bukan planned one.. all spontaneous gitu.. ahak..

romantik.. hmm.. tak kot.. laki den tu.. den buek apo pun dio tak heran do.. buek sodih ado laa.. but den ado sikit jiwang laa.. tapi tak kena mengena dgn memikat suami.. so kat sini tak relevant lah.. hheheh.. nasib kau la labuuu.. wangi dan pakaian cantik.. hmmm.. kat umah pakai sekemas yg buleh ok... make sure muka siap bermekap.. at least lipstik and celak, at leastttt.. sembur jer minyak wangiii.. aku plak kalu menyembur.. mm.. sesedap idunggg.. kehkeh.. 
kalu dah cantik semulajadi tu.. hmmm. ko bangun tidopunnnn nampak dah cantik gitu.. aku tak ada la yg ituuu... aku redha jer.. 


and sexy tu ditambahkan.. bila kurang berkesan menunduk cara atas.. hmmm.. sexy tu semula jadi katanya?
mapuhhh.. perasan tak some peole tu pakai baju kurungpun she still look sexy?  aku cam tulah.. adoilaaa.. korang.. aku berangan dowhhhh.. i wish i am as sexy as caterine zeta jones.. hehehe.. i want to be.. but taulahh.. aku je perasan dah sexy.. lakiku tengok.. hmmm.. ntahlah.. aku pun taktau nak express how dah.. too long together kotttt.. aku berusaha jer.. semua Allah punya keje.. nak menundukkan suami pulok katanya..  boleh ke ustaz.. heheeh.. menegakkan pandai la aku.. 


aku sekadar menyampaikan mengikut apa yg aku tau.. abis2 aku bodek dia dengan masakan aku.. nak bodek apa punnn.. semua dia dah bagi kat aku.. tak syukur je lagi.. mmm.. 



excited tak?

No comments:

Post a Comment

Trip ke Lostworld of Tambun & Cameron Highlands - Jan 2023

Apekemendenya ntah yg I nak tulis nih.  Nak update pasal cuti2 mmg yeslah.. tapi terlalu byk yg dah tertingga l weh.. ntah mana satu ke yg p...