Friday, April 04, 2014

angin syurga

dan katamu sebuah kota bahagia kan berdiri..

sehingga hujung masa.. berbisik sendiri dan terbit suara kalbuku..
kasihku.. tuluskan cintamu.. sebuah jawaban ku damba dari bibirmu.. bibirmu..
tidakkah kau tahu.. hidup punya waktu.. kasih tersia.. bukan itu ku mahu..
andai kau membisu.. tentu akhirnya.. perpisahan ini.. akan tetap terjadi.. hoooo

oh aku sangat menyukai lagu misha omar yg ini.. heheh.. ntah kali ke berapa aku post kat blog aku nih.. lantakkk.. everytime aku blog dia mai kat tinga aku.. how?  bila jumaat je rasa cam malam ni nak amik bas pi bercuti2an.. agagaga.. nak lari macam.. kenapa?  sebab malas nak dok umah cuti2.. nanti keboringan.. heheheh.. padahal boleh tidurrrrr..  arghhhhhh.. tidur je la keje ko kan su?

weekend sama je.. bangun, pasar, makan.. balik, masak, makan tido.. apa nak buat lain sikit weekend ni yek.. main layang2?  adoih


dah.. nak lunch jap.. cuci mata!






No comments:

Post a Comment

Trip ke Lostworld of Tambun & Cameron Highlands - Jan 2023

Apekemendenya ntah yg I nak tulis nih.  Nak update pasal cuti2 mmg yeslah.. tapi terlalu byk yg dah tertingga l weh.. ntah mana satu ke yg p...