Monday, April 07, 2014

takkan lelah mendampingimu..

pernah tak terpikir laki/pasangan korang jemu dengan korang?
aku dulu tak penah pun pikir sbb aku rasa aku sendiri tak jemu.. sbb aku sayang giler kat kanda aku tu.. tapi lama2 terbit jugak perasaan "ye kot" dia dah jemu laa.. apa buat pun rupa tu gak respon dia.. 

last2 aku redha je.. 
buat je lah macam biasa.. 
terima dia seadanya.. and kalu tak tahan.. kacau la dia sikit2.. if dia berubah.. ok, if not.. tahan je laaa..
hehehe
asik tahan2 je kan.. iyerlah.. hidup ini penun dengan cobaan, cabaran dan tahanan.. ye ker.. heheee
mapuh la kot mana pun..  and he said.. life has to go on.. 


tu je la cerita harini.. macam takde idea.. ke lauttt


No comments:

Post a Comment