Tuesday, April 29, 2014

rehatlah secukupnya sayang..

Wahh.. aku butuh sekali kata2 seperti itu dr kekasih hatiku.. dan iya.. aku bener2 mahu rehat secukupnya.. padahal ada kah istilah rehat secukupnya?  Setau ku nggak ada.. hehee.. rehat sebenar2 nya sesudah kita masuk ke dalam kubur.. ke alam barzahh.. ya?  Hehee.. itulah rehat yg sebenar2nya.. aduhhh.. aku nggak bisa lagi pakk.. amalanku masih terlalu sedikitttt.. huu.. 

 Janganlah kotir.. jika kau masih bernafas saat kau membaca tulisanku ini.. maknanya Allah masih memberimu dan aku peluang.. marilah kita berusaha perbaiki diri kita.. perlahan2.. heeee.. apo la kau su..  hee.. akupun nak berdakwah niii..  Allah tu maha pengampun.. maha penerima taubat hamba2Nya.. katanya lagi.. pintu pengampunan Allah itu sentiasa terbuka utk kita semua wahai sahabatkuuu.. wahai semua kamu.. kamu dan kamuu..  

Aku dah ngantuk laa.. nak tidor tapi x buleh.. kenapa yer.. alangkah manis dapat tidor waktu ini.. bangun lewat2 pun tak apa.. aku x solatpun .. cutiii.. huhuuii.. tapi kenapa aku masih sadarrr.. mengapa?  Mungkin juga aku harus melakukan sesuatu sebelum aku lena?  Apakah dia?  Hmmm... tiba2 rasa laparr.. mungkin aku lapar.. ya.. mungkin itulah.. heee.. last skali makan masa dgn along and siti tadi kat mamak barkah.. 4 jam yg laluu.. makan megi goreng tadi.. hmm patutlah lapau.. nak makan jap.. pastu makan ubat.. nak tido pastu.. hmm.. 


Siti nmpak cantik.. kan.. aku lak.. mato cam sembab jer.. huu.. lebih tido ke?  


Okaylah gang.. selamat lah apa2 yg korang sedang lakukan.. nak masak nasik jap.. babaii..



No comments:

Post a Comment