Friday, May 02, 2014

all of me

yes, you can have all of me.. if you have my heart already.. you can take all of me and my soul with you.. alamakkk.. jiwang tak?  aku cam suka ngat dengar lagu john legend, all of me tu sekarang.. cam berantuuu.. ahahaha.. kalu dah suka tu kannn.. lagi pulak liriknya sangattttlah sweet.. macam org nak menggula2 kan aku tentu aku dah terkena beb.. i am really into this kind of sweet talk.. mapuhhhhh.. heheh



what would i do without your smart mouth?
haa.. ini satu.. kalu ada org yg mengayat aku dengan kata2 yg aku nak sangat2 dengar tentu aku buat apa saja utk dia.. terebang.. haha.. ye tak.. aku pulak mmg jenis yg sukakan jiwang2 nih.. korang bayangkan kanda.. balik2 keje dia kata.. sayang.. malam ni abang bawak sayang pi tengok wayang nak tak? pastu abang bawak sayang pi dinner.. kita pi dinner special sikitlaa.. kita pi kat restoren kat tepi tasik tu nak?
haaaa.. berangan giler aku.. sekali semua aku boleh pengsan tuu.. first.. kanda nggak pernah panggil aku sayang.. pastu dia ngajak aku dating.. walau tak sebut dating but pi keluar dgn dia tu dah kira dating la tuuu.. lompat bintang beb.. pastu pi dinner special.. aduhhhhh.. sohih aku boleh jatuh cinta berkali2 lagi dgn kanda.. hmmmm.. so much of your day dreaming su.. come out of it.. those will not happen lah.. hehehehe.. well.. no harm done in imagining good things.. i guess i have to stop laa.. stop stop stop.. buat sedey je kannn..





heheh.. cinta la sangat..
ini sekadar membuat entry baru ajer.. 
i know where i stand in his life now.. really.. i understand already!!


sejukkkk.. i need a hug.. ahakkk


No comments:

Post a Comment

Trip ke Lostworld of Tambun & Cameron Highlands - Jan 2023

Apekemendenya ntah yg I nak tulis nih.  Nak update pasal cuti2 mmg yeslah.. tapi terlalu byk yg dah tertingga l weh.. ntah mana satu ke yg p...