Wednesday, August 20, 2014

rindu serindu-rindunya..

apa yg kau rindu su?
rindu nak menulis.. been to busy to write to you my dear blog.. sorry okay?
u miss me?
if you do, i guess i miss u more.. i m very sorry for neglecting you.. since it's been more than 2 days, i will write somtin' now..

heeeee... macam mujuk diri sendiri la kan.. bagi alasan kenapa tak tulis.. mmg sibuk ya amat.. tapi jangan takut, aku tetap berenti walau sesibuk manapun, utk menulis dan meluahkan rasa hatiku padamu wahai blog tercinta.

recently aku ada rasa kecewa bila dikata aku telah mengkomen dgn memerli pengkomen status aku di fb.. masya Allah. sebenarnya mmg aku takde niat.. cuma ye lah.. sebagai org yg aku rasa aku masih boleh bergurau senda dengannya, aku tak sangka dia akan amik benda tu sebagai aku berlagak.. no, sangat2 tidak berlagak, mintak mahap kalu dia terasa begitu.. secara terus terang, aku terlalu menyanjung tinggi org yg tinggi ilmu ugamanya seperti dia.. yg mana aku sendiri tau aku takkan paham apa yg dia paham..  macamanapun... aku rasa aku bersalah dan aku mintak mahap.. terpulanglah pada dia..

kebanyakan status yg aku share tu aku tujukan pada diri aku sendiri, and if sapa2 nak mengambil ilmu darinya juga, Alhamdulillah la kan.... bukannya nak bermegah2 atau nak bersaing dgn mereka yg dah mmg banyak ilmu.. akhir kata.. i am still learning, and at the same time i am sharing..




No comments:

Post a Comment

Trip ke Lostworld of Tambun & Cameron Highlands - Jan 2023

Apekemendenya ntah yg I nak tulis nih.  Nak update pasal cuti2 mmg yeslah.. tapi terlalu byk yg dah tertingga l weh.. ntah mana satu ke yg p...