Saturday, September 27, 2014

ke laut

Mood aku yg ke laut.. cam bohsan.. cam takde mood.. hmm.  aku masih di darat haa..
I wish aku yg ada di tepi laut berjalan2 sambil membasahkan kaki dgn air laut dan ombak yg datang sekejap2 mencecah kaki.. but then.. bukan aku yg dapat pergi ke laut.. kanda jer.. oh seronoklah kanda.. aku lah yg tertinggal lagi menunggu mata nak tido haa.. teringat pulak abg .. sedap syahdu lena dah kot.. baguslah.. rehatlah abgku sayang.. mungkin esok kita bangun.. ada acara2 menarik menunggu kita.. in sya Allah..



Bukan mata ni tak ngantuk.. bukan badan ni tak letih.. tapi kerana nak mencoret sesuatu buat kenangan.. ku tahankan jua.  terkelip2 haa.. mmg satu hari tadi kat opis keje banyak.. tupun aku terpaksa tangguhkan dek kerana nak siapkan packing barang masuk kotak by 5.30.  sibbaik dah siap sikit2 packing since kemarin.  Ingat ada mover tolong angkatkan ke tempat sementara.. hmm.. idak lah nampaknya.. kederat pompuan tua ni la tadi.. uih macam angkat lemari .. hihi..

admin tu..  deme cuma nakkan tempat tu clear sbb renovation will start kat situ.. so.. angkutlah aku dgn mira the novelist barang2 kami..

By next week tempat tu dah jadi tempat dept lain.. ontahlah.. yg penting tempat baru tu selesa.. yg sonoknya dekat tingkap youuu..  buleh tgk ujan turun.. hehee.. bila nmpak ujan turun jer.. cepat2 aku doa bhaiii... aku sejak tau tu jer.. cepat2 ler amik peluang sebab masa tu antara yg paling makbul doa. Ye kan?  Correct me if i am wrong.. tapi itulah yg aku pegang.. hehee.. doa kuat2 (bukan jerit tau).  yakin sangat2.. takkan Allah tak bagi.. maybe belum lagi atau Dia bg yg lain2 dulu.. mana2pun aku syukur.. Allahlah yg lebih mengetahui.. yg terbaik utk aku..

Ngantuk laaaaarr.. abang oii.. and i m missing u.. huk huk .. i  really am..
Dah lah yer..



No comments:

Post a Comment

Trip ke Lostworld of Tambun & Cameron Highlands - Jan 2023

Apekemendenya ntah yg I nak tulis nih.  Nak update pasal cuti2 mmg yeslah.. tapi terlalu byk yg dah tertingga l weh.. ntah mana satu ke yg p...