Monday, October 27, 2014

mesej tak sampai

hm tuah iskandar tu tanya..
kenapa suami tak boleh jadi kawan baik isteri?
kenapa isteri kata dia tak boleh di fahami suami?
kenapa kenapa kenapa..

mmg laki aku takkan jadi best fren aku
sebab balas mesej pun dia tak mau
sakit hati pun selalu
kita nak mesej2 jer, bukannya nak kacau keje dia
aku mesej buat apa tu pun.. dia tak balas
bukannya aku mesej soh kasi nama sekolah dia masa tadika
macamana nak jadi best fren, kalu mesej utk bertanya kabar pun tak layan.. apa lagi nak bergurau senda... hmm.. inilah hakikatnya..

takkan boleh, sebab aku mmg sakit hati kalu bab mesej tak sampai
kita mesej kali ke dua selepas 2 jam tanya kenapa mesej pertama tak balas...
oh.. saya bizi.. aik, jawab bizi tu bley plakkk?  mmg aku sakit ati.. lantak kau lah nak kata aku apa.. aku cukup pantang org tak balas mesej bila nampak.. serupa batu je aku ni
hmm.. sakit ati sakit ati sakit ati
potong nama dia langsung dari senarai kawan.. sbb dia takkan buleh jadi kawan baik aku
dia takde quality itu..
agaknya dia ada ke kawan baik dalam hp dia tu?
now i wonder..



No comments:

Post a Comment