Thursday, November 13, 2014

namun engkau tak mengerti

berikanlah jawapan huraikanlah simpulan.. biar tenang jiwaku setelah kasih lama berlalu
tidak mungkin ku lupa perjanjian kita
di bawah rumpun bambu di kala bulan sedang beradu

mengapa terjadi
perpisahan ini di kala asmara melebar sayapnya
mengapa
kau pergi di saat begini, di kala hatiku terlukis namamu
kalau memang tiada jodoh apa lagi nak ku heboh
aku
malu pada teman pada semua
rindu serindu rindu rindunya namun engkau tak mengerti
pilu
pilu sepilu pilunya
namun engkau tak peduli
malu semalu malunya
namun apa daya
orang tak sudi, mau semau maunya.. namun apa daya
orang dah benci


jiwang sedey la pulak aku melayan lagu firman nih.. oh sedey nya.. saat kau masih sayang teramat sayang dia nak tinggalkan kau.. cemana ko rasa?  masya Allah.. aku bisa nangish tak henti2 kalu gini.. janganlah sampai jadi kat aku ya Allah.. kau peliharalah dia dan aku dalam cinta yg paling terpelihara.. huk huk huk.. 



No comments:

Post a Comment

Trip ke Lostworld of Tambun & Cameron Highlands - Jan 2023

Apekemendenya ntah yg I nak tulis nih.  Nak update pasal cuti2 mmg yeslah.. tapi terlalu byk yg dah tertingga l weh.. ntah mana satu ke yg p...